محمدحسین! روزنوشت های یک وبمستر

روش های افزایش فروش در اینستاگرام

19 روش افزایش فالوور در اینستاگرام

روش های افزایش فروش در اینستاگرام ( شامل ۱۳ روش افزایش فالوور و تعامل + ۶ روش قطعی افزایش فروش)

 

سلام بسیار خوشحالم که به جای جستجوی فالوور بیشتر به دنبال افزایش فروش هستید.

همیشه فالوور بیشتر به معنی افزایش فروش نیست و متاسفانه بعضا با تصور اینکه عدد فالوور قطعا به فروش منجر خواهد شد به سمت مسیر ها و روش های اشتباه میروند.

در این مطلب ۱۳ روش برای افزایش مخاطبان + ۶ روش برای تبدیل آن ها به مشتری معرفی خواهد شد.

 

۱۳ روش افزایش فالوور و تعامل

 

سعی کنید به طور مرتب پست گذاری کنید فعالیت شدید در یکم بهره زمانی کوتاه و فعالیت کم در بهره ای دیگر نتیجه ای خوبی به ثمر نخواهد داشت همچنین باید صبور باشید فروش از طریق فضای مجازی نیاز به صبر، تحمل و مداومت در تلاش دارد.

 

 

از محصولات عکس هایی با کیفیت مناسب بگیرید. لازمه این کار نورپردازی مناسب است تا از این طریق رنگ محصولات واقعی تر به نظر برسند. برای نور پردازی بهتر میتوانید از نور خورشید کمک بگیرید و از اتاقی که نورگیر است استفاده کنید. نور خورشید طبیعی ترین نور است. باید درک کنید که مشتریان دیگر نمیتوانند کالا را از نزدیک ببینند و لمس کنند و باید از طریق عکاسی خوب واقعی ترین حس را به او منتقل کنید.

 

تم و رنگ بندی خود را حفظ کنید و روح برند خود را در تمامی پست ها به جریان بیاندازید. با اینکار کاربر با دیدن تنها یک پست از شما به یاد شما خواهد شد و شما را از سایر پیج های بی کیفیت و سطح پایین تشخیص میدهد.

به این عکس دقت کنید. تم و قالب کلی همه تصاویر یکی است و جلوه بسیار زیبایی به صفحه اینستاگرام می‌بخشد.

 

ویدیو به شدت نرخ تعامل را بالا خواهد برد و در دنیایی که ویدیو مارکتینگ به شدت رو به رشد است استفاده نکردن از ویدیو اشتباه است. ویدیو علاوه بر کمک به عدم یکنواختی پیج شما میتواند ویژگی های مثبت محصولات را به خوبی بیان کند. برای انتشار ویدیو ها میتوانید علاوه بر پست و استوری از IGTV  استفاده کنید.

در ابتدای کار با حمایت دوستانتان میتوانید شروع بهتری داشته باشید این حمایت ها میتوانند مثل تعامل با پیج شما و معرفی آن در استوری به سایرین باشد.

برخی میگویند تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. در ابتدا میتوانید با تبلیغات در پیج افراد تاثیر گذار با فالوور کمتر اما نرخ تعامل بالا شروع کنید و نتایج بهتری بگیرید.

میکرواینفلوئنسر  برای یک کسب و کار فروش محصولات آموزشی میتواند معلم با سابقه و تاثیر گذاری باشد که با معرفی شما میتواند تاثیر بسیار زیادی در فروش شما بگذارد.

به شما پیشنهاد میکنم در رابطه با مفهوم هک رشد مطالعه کنید به طور خلاصه میتوانیم با کمترین هزینه و انرژی رشد را هک کنیم و به یک رشد عجیب برسیم برای مثال یک بازی اندرویدی در بازار و گوگل پلی تنها با تغیر عکس بازی و عنوان آن توانست به رشد چند برابری در دانلود برسد.

همین کار را با پیج اینستاگرام خود اجرا کنید. با  انتخاب عکس، نام و آیدی مناسب میتوانید کاربران را به دنبال کردن و به دنبال آن خرید از خود تشویق کنید.

 

 

دو کسب و کار که مشتریان مشترکی دارند اما رقابتی باهم ندارند میتوانند با معرفی یکدیگر به رشد فروش یکدیگر بسیار کمک کنند.

برای مثال یک مزون لباس عروس و یک آرایشگاه عروس میتوانند با معرفی یکدیگر هم افزایی خوبی داشته باشند.

تبادل دو طرفه  بین دو کسب و کار صورت میگیرد  و در نگاه مخاطب یک معرفی واقعی به نظر نمی‌رسد در نتیجه ممکن است آنچنان که باید و شاید موثر نباشد. برای حل این مشکل میتوانید گروه ۳ تایی از پیج ها تشکیل دهید و همدیگر را به شکل مثلثی معرفی کنید.

برای مثال یک مزون لباس عروس، آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی میتوانند این کار را بکنند پیج الف پیج ب و پیج ب پیج ج و پیج ج پیج الف را معرفی خواهد کرد.

 

با استفاده از روش های آفلاین میتوانید مخاطبان را به پیج خود دعوت کنید و به مشتریان خود بیافزایید.

روش هایی مانند تراکت، پیامک و معرفی پیج در مراسمات و رویداد های مرتبط میتوانند ۳ تا از هزاران روشی باشد که وجود دارد.

 

کاربران برای ماندن و تعامل با پیج شما باید دلیلی داشته باشند. با تولید محتوای مناسب میتوانید به این هدف نزدیک شوید.

برای مثال یک پیج فروش ابزارآلات میتواند با معرفی ابزار جدید و آموزش استفاده از ابزار کاربران را به تعامل و ماندن در پیج و حتی خرید تشویق کند. حتی آموزش هایی مثل نحوه ساخت وسایل مختلف میتواند علاقه بسیاری از افراد را در بر بگیرد. یا یک دیجیتال مارکتر میتواند با معرفی برخی از روش ها به مخاطبان آن هارا به دنبال کردن مدام خود تشویق کند.

 

در نهایت بعد از همه این کارها باید او برای انجام کاری که میخواهید دعوت کنید اگر میخواهید از شما خرید کند یا شماره اش را در باشگاه مشتریان شما ثبت کند باید از او بخواهید. با یک CTA  یا کال تو اکشن مناسب میتوانید به هدف خود نزدیک شوید.

با استفاده از این ابزار ها میتوانید پیج جذاب تری داشته باشید و بهتر دیده شوید. هشتگ مناسب مخاطبین واقعی و مناسب محصول شمارا به همراه خواهد داشت و لوکیشن نیز برای کسب و کارهای محلی بسیار مناسبت است. استوری که بسیار مهم است و به دلیل اینکه همه شما از اهمیت آن باخبر هستید کمتر به آن پرداختم.

لایو های مفید برای کاربران میتوانند آن هارا به فالوور های وفاداری تبدیل کند که همیشه گوش به زنگ نوتفیکیشن لایو شماست. در انتها فراموش نکنید همه این کارا برای افزایش فروش است و باید به فروش منجر شود.

۶ روش قعطی افزایش فروش

اگر پیج فروشگاهی دارید اما فکر میکنید تعداد کمی از مخاطبان شما دست به خرید میزنند شاید آن ها به شما اعتماد ندارند! بله اعتماد حلقه گمشده در فضای مجازیست. به آن ها کمک کنید تا به شما اعتماد کنند.

 

با انتشار مطالبی از پشت صحنه کارتان علاوه بر یک تولید محتوای مناسب این اعتماد را به مخاطبانتان بدهید که شما واقعی هستید. تصاویری از مرسوله های مشتریان، همکاران و دفتر کار همه میتوانند در افزایش فروش شما نقش داشته باشند.

با انتشار نظرات مشتریان میتوانید در ایجاد حس اعتماد نقش داشته باشید دقت کنید نظرات تماما مثبت باعث میشوند غیرواقعی به نظر برسید همه جور نظری را منتشر کنید حتی آن ها که علاوه بر تشکر از شما انتقاداتی نیز دارند.

یک خط تلفن ثابت تهیه کنید و با همین روش ساده بر اعتماد مشتریان بیافزایید. تهیه تلفن ثابت از طریق مراجعه به مخابرات یا تلفن های ثابت مجازی امکان پذیر است.

اگر دفتر دارید با انتشار آدرس در بیو میتوانید حس اعتماد مخاطبان را افزایش دهید. آن ها با دانستن اینکه شما کجا هستید خیالشان از بابت شما راحت خواهد شد.

 

با اخذ مجوز هایی مثل ساماندهی میتوانید بر اعتبار فروشگاه خود بیافزایید.

 

در یک هایلایت نحوه ارسال محصول و جزئیات آن را به طور کامل شرح دهید. مشتریان نباید نگران نحوه ارسال محصول باشند.

 

 

اگر تمام مطالب بالا را خواندید و هنوز هم سوالی دارید کافیست با من تماس بگیرید من محمدحسین امینی میتوانم یک مشاوره کوچک شمارا مهمان کنم. برای مشاوره رایگان کافیست از این طریق  به من در واتساپ پیام دهید

راستی شما چه روشی برای افزایش فروش در اینستاگرام بلد هستید؟ منتظر نظرات شما هستم