محمدحسین! روزنوشت های یک وبمستر

اینماد و عدم تایید پلیس اماکن!

اینماد و عدم تایید پلیس اماکن

 

اگر در پنل کاربری خود با پیغام “عدم تایید پلیس اماکن” رو به رو شده اید تا انتها با من همراه باشید.

  1. پلیس اماکن چیست؟
  2. چرا پلیس اماکن باید من را تایید کند؟
  3. چرا با این پیغام رو به رو شده ام؟
  4. اهل تهران نیستم با پلیس اماکن شهرخودمان تماس بگیرم؟
  5. چقدر طول می‌کشد تا عدم تایید پلیس اماکن برطرف شود؟
  6. ۴ مرحله برای برطرف کردن مشکل عدم تایید پلیس اماکن!

پلیس اماکن چیست؟

پلیس نظارت بر اماکن عمومی یا همان پلیس اماکن یکی از زیر مجوعه های ناجا می‌باشد که وظیفه نظارت بر کسب و کار های صنفی را به عهده دارد.

چرا پلیس اماکن باید من را تایید کند؟

چند وقتی می‌شود که اتحادیه کسب و کار مجازی تاسیس شده و هر کسب و کار اینترنتی یک فعالیت صنفی محسوب می‌شود.

چرا با این پیغام رو به رو شده ام؟

اول از همه یک تیکت بگذارید و از پشتیبان اینماد دلیل این اتفاق را بپرسید. پاسخ اینماد در آن زمان ارسال شماره تلفن پلیس اماکن بود که البته امیدواریم وضعیت بهبود پیداکرده باشد.

دلایل محتمل برای رو به رو شدن با این پیغام:
۱-مشکل سربازی
۲-مشکلات قضایی و قانونی

اگر دانشجو هستید و با این پیغام رو به رو شده اید پیشنهاد میکنم یک نسخه از گواهی معافیت تحصیلی تان را به آدرس پلیس اماکن تهران ارسال کنید. و در کنار آن یک درخواست برای رفع مشکلتان نیز یادداشت کنید و پست کنید.

آدرس پلیس اماکن تهران:

شماره تلفن پلیس اماکن تهران:

اگر به هر دلیلی این شماره نتوانست پاسخگوی نیاز شما باشد می‌توانید با شماره ۸۱۸۲۱۱۱۸-۰۲۱ تماس بگرید و سپس از داخلی شماره ۱ داخلی شماره ۵ که مربوط به پلیس اماکن می‌باشد را شماره گیری نمایید.

اهل تهران نیستم با پلیس اماکن شهرخودمان تماس بگیرم؟

ای کاش اینگونه میشد تا فشار کاری بر پلیس اماکن تهران کمتر شود وپاسخگویی ها سریعتر اتفاق بیفتد. در حال حاضر همه ایران برای این مورد باید با پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران تماس بگیرند.

چقدر طول می‌کشد تا عدم تایید پلیس اماکن برطرف شود ؟

برای من نزدیک به دو ماه طول کشید. پیدا کردن یک شماره تلفن درست و حسابی (بعضی از شماره تماس های پلیس اماکن تهران ازشهرستان قابل تماس نیست!!)) و یافتن مسیر درست برای رفع مشکل وقت زیادی از من گرفت. اما اگر پیگیر باشید فکر میکنم کمتر از یک ماه طول بکشد.

 

۴ مرحله برای برطرف کردن مشکل عدم تایید پلیس اماکن!

۱_ به اینماد تیکت بزنید، دلیل را جویا شوید و راهکار بخواهید.
پاسخ دادن به تیکت توسط اینماد طول می‌کشد منتظر پاسخ نمانید و به مرحله ۲ بروید.

۲-با شماره های ذکر شده پلیس اماکن تماس بگیرید. مکررا تماس بگیرید و ناامید نشوید بالخره پاسخ شمارا خواهند داد برای بنده از هر ۲۰ بار تماس حداقل یکی به پاسخ منجر می‌شد.
سپس با ارائه کد ملی دلیل را جویا شوید. به شما خواهند گفت به چه دلیلی با این مشکل رو به رو شده اید. پیشنهاد می‌کنیم اگرمشکل از نظام وظیفه شماست اما دانشجو هستید و در سامانه پلیس سخا هم این مسئله ثبت شده این نکته را به آن ها اعلام کنید شاید مشکلتان بدون ارسال گواهی اشتغال به تحصیل حل شد.
۳-اگر هنوز در مرحله دوم و اول موفق نشده اید و دانشجو هستید و یا مشکل دیگری دارید که می‌توانید طی یک نامه رسمی از یک مرجع قانونی برطرف شدن آن را نشان دهید پیشنهاد میکنیم آن نامه را به آدرس ذکر شده ارسال کنید. البته با تماس با پشتیبانی اینماد می‌توانید در چند دقیقه آدرس به روز پلیس اماکن را دریافت نمایید.

۴-صبر کنید و دوباره پیگیری کنید.روال برطرف شدن مشکل حساب کاربری اینماد شما به این شکل است که طی یک نامه از پلیس اماکن به وزارت صنعت معدن تجارت و سپس اینماد ارسال خواهد شد. خروج این نامه از پلیس و سپس اقدام در اینماد ممکن است چندین روز کاری به طول بینجامد. پس صبور باشید. اگر عجله دارید و می‌دانید پلیس اماکن نامه را ارسال کرده طی یک تماس شماره نامه را از آن ها بخواهید و سپس طی یک تماس با اینماد شماره نامه را به آن ها بدهید. این تماس ممکن است باعث تسریع در بازگشایی حساب کاربری اینماد شما بشود.